Cena klipu jest warunkowana przede wszystkim stopniem skomplikowania produkcji. Dotyczy to zapotrzebowania na konkretne lokalizacje (czy są w pobliżu, czy też wymagają wyjazdu ekipy), ich dostępności w przestrzeni (zdjęcia np. na terenie lotniska czy portu wymagają załatwiania formalności) i czasie (gdy np. trzeba poczekać na kwitnienie pól rzepaku, żeby uzyskać pożądany efekt żółtego pola). Kolejna sprawa to ewentualne zapotrzebowanie na osoby wypowiadające się w filmie (czy na nas spoczywa obowiązek umawiania ich i np. szukania specjalistów), muzykę (czy może być pobrana z bezpłatnych serwisów na licencji CC, czy też ma być specjalnie skomponowana) oraz zdjęcia specjalne i wykorzystanie nietypowej grafiki. Istotne jest też to, czy zamawiający przychodzi z opracowanym już pomysłem na klip, czy też zaczynamy od tworzenia od podstaw scenariusza produkcji. Jakość materiałów nie wpływa bezpośrednio na cenę, wszystkie filmy są kręcone w jakości HD i dostarczane na płycie DVD umożliwiającej ich emisję w telewizji lub wykorzystanie jako osobny materiał reklamowy. Dodatkowo tworzymy wersję skompresowaną gotową do publikacji w Internecie, np. na YouTube.